وقتي شما نياز به يک سايت فروشگاهي داريد يعني قطعاً يک فروش آنلاين موفق را تجربه کرده‌ايد. و يا شايد همکاران‌تان چنين فروشي را تجربه کردند .
يک سايت فروشگاهي آنلاين مي تواند مانند يک فروشگاه که هفت روز هفته هر 24 ساعت روز را فعال است، باشد . يعني حتي زماني که در تفريح هستيد يا در خواب به سر مي بريد، مغازه و کسب و کار شما مشغول کار مي باشد .

 
در يک سايت فروشگاهي، يک فروشگاه آنلاين که با تعداد کارمند خيلي کمتر مي تواند پاسخگوي نياز تعداد نامحدودي از مشتريان باشد .
توجه داشته باشيد در يک وب سايت فروشگاهي بايد اطلاعات محصول خود را کامل و دقيق قرار دهيد .
قرار دادن اطلاعات به صورت دقيق و کامل منجر مي شود که وب سايت شما به يک وب سايت مرجع تبديل شود .



حتماً براي خودتان هم پيش آمده مثلا هنگام خريد يک گوشي تلفن همراه قيمت لحظه اي آن را در سايت هايي نظير ديجي کالا چک مي کنيد .
اين امر نشان مي دهد ديجي کالا در ورود اطلاعات دقيق و محصولات و همچنين قيمت لحظه اي محصولات مهارت کافي دارد .
در سايت فروشگاهي احتمال اينکه مشتري شما تبديل به خريدار شود خيلي زياد استئ به اين دليل که تمام اطلاعات به صورت مکتوب در جلوي روي مشتري آماده است و به راحتي مي‌تواند محصولات را با هم مقايسه کند و اين امر کمک مي کند تا بتواند انتخاب بهتري داشته باشد .


بخش ديگري که در وب سايت فروشگاهي اهميت زيادي دارد، تجربه کاربران از استفاده کردن محصول شماست. اين تجربه منجر مي شود تا مشتري خيلي راحت تر هم بسته به محصول و هم به سايت شما اطمينان کنند .


دقت داشته باشيد که در برابر هر نظر که کاربران سايت بر روي سايت شما قرار مي دهند، حتماً عکس العمل نشان دهيد و نظرات را پاسخگو باشيد. اين امر منجر مي شود که مشتري از پشتيباني شما از سايت آگاه شود .
براي محصولات امکان امتياز دهي از طريق ستاره را فعال نماييد. اين امتياز دهي به صورت بصري مي‌تواند تاثير خيلي زيادي در ديد و انتخاب مشتري داشته باشد .


معمولا بهتر است در پايين صفحه هر محصول، محصولات مشابه را هم در دسترس مشتريان قرار دهيد تا بتواند مقايسه‌ بهتري از محصولات مشابه داشته باشند .
به اين ترتيب شما هر آنچه که يک مشتري براي خريد نياز دارد را فراهم کرده ايد. پس توقع زيادي نيست مشتري شما به خريدار تبديل شود .


براي تاييد نظر کاربران مانند سايت ديجي کالا بهتر است نظرات کاربراني که محصول را خريداري کردند به نحوي مشخص شود. مثلا در کنار اسم آن ها نوشته شود خريدار محصول يا يک ليبل در کنار اسم آنها قرار گيرد. اين امر منجر مي شود که خريدار وتا مشتري به انتخاب بهتري داشته باشد .



بعد از اينکه مشتري در وب سايت شما خريدي انجام دهد، بهتر است مراحل خريد را از طريق پيامک به مشتري اطلاع رساني کنيد. به اين معنا که در ابتدا بعد از پرداخت قيمت محصولات، يک پيامک با محتواي خريد شما با شماره ثبت فلان صورت گرفت ارسال شود .
همچنين زماني که بسته محصولات را براي مشتري ارسال ميکنيد، يک پيامک با عنوان بسته شما ارسال گرديد، ارسال شود.
اين پيگيري‌ها حس بهتري به مشتري شما مي دهد و منجر به وفاداري مشتري مي شود .
هر مشتري مي تواند مشتري هاي ديگري را به سايت دعوت کنند .
از اين امر غافل نشويد .


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,مشتري ,محصولات ,فروشگاهي ,داشته ,محصول ,سايت فروشگاهي ,داشته باشد ,ديجي کالا ,داشته باشيد ,محصولات مشابه ,انتخاب بهتري داشته
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نوشته های من اسم ایرانی دستگاه ذخیره شماره موبایل، پنل پیامک گیم شاپ شرینگ Scott سکوی چهارم ... حوض نقاشی سوپر گوشت رضا چای ارگانیک